Gäst poja2000 Skrivet 20 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2004 men hur lång tid tar det innan man klarar ut det vill ha ett spel som tar lång tid att klara ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 20 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2004 min kompis spelade klart call of duty på dagar, han var visserligen sjuk, men det skulle nog inte tagit så lång tid än då Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst poja2000 Skrivet 20 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2004 okej men ska nog köpa max payne 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst poja2000 Skrivet 20 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2004 men glömde en grej tar det lång tid och klara max payne 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
j0hn Skrivet 20 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2004 Jag har hört att Max Payne 2 är väldigt kort.. En kompis klarade ut det på ett par dagar.. Men det är väldigt coolt.. Bullettime, I love it! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst poja2000 Skrivet 20 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2004 oj dah Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
j0hn Skrivet 20 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2004 Det var just det, att det är så kort som gjorde att jag inte köpte det.. Fjäska lite för nån kompis som har det.. Så får du säkert låna det :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst poja2000 Skrivet 20 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2004 men är deux ex eller splinter cell 2 också korta eller Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 20 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2004 deus ex 2 skulle vara rätt kort enligt pcgamer, men inte splinter cell2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dishwalla Skrivet 23 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2004 jag tycker f*n att Deus Ex e riktigt bra gå bara in på hemsidan www.Deusex.com tror ja de var. Jag har spelat de skit länge nu men har ej klarat de och plus så finns de frlera olika sätt att klara ett uppdrag och ja tror ja läste nån stans att de samma sak som Deus Ex invisible War.så ja rekomenderar Deus Ex Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.