Kevve Skrivet 27 December 2006 Rapport Dela Skrivet 27 December 2006 Jo, jag vill ha någon som guidar mig genom lite olika saker på Super Mario 64 DS! Jag har 13 stjärnor, och när jag kom ut från tavlan där jag fick min 12:e, så fick jag ett meddelande att jag kan öppna dörren med den stora stjärnan på! och när jag går till den så står det fortfarande: Mario come and help me, eller något sånt! Är det rätt dör eller är det fel? Sen undrar jag också hur man gör så att man kan använda mario och dom? Snälla hjälp mig! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 27 December 2006 Rapport Dela Skrivet 27 December 2006 Jag har redan hjälpt dej xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst data-typen Skrivet 28 December 2006 Rapport Dela Skrivet 28 December 2006 du måste öppna dörren med mario. mario får du genom att gå till minispelsrummet . där finns en dörr med 8 på. där inne finns mario tavlan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg