Metroid Skrivet 18 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2004 haha :D Bra fuck :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 19 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2004 Det är en chao flera chao. Chaos: Guardian of the chao. Inte guardian of the chaos Jag kallar dom Chaosar eller Chaoisar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Metroid Skrivet 21 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2004 haha :D bra ide det låter bra :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Metroid Skrivet 21 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2004 jag brukar bara kalla den chao :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 23 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2004 jag kan ett fusk så du får alla i level 50 direkt iallafall har min kompis det på den där banan man ska gå grinda lite och så så finns det några stolpar man kan hänga sig i(det kommer flygplan och släpper bomber på den banan och man är dark sonic eller vad han heter iallafall du går dit där det finns pelare och slänger dig i dom i mitten av allt ska du ramla så kommer du till ett rumm där du får en så där pensel eller vad det nu är som uppgraderar nåt på chaos ge den till din favvorit chao och han blir dark sonic eller djävulen Det fusket funkar never ever! Det måste vara falskt. Och plz förklara det lite bättre Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 24 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2004 Vad menar du med pensel? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 24 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2004 Alltså helt logiskt, det funkar inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg