Naati Skrivet 27 December 2006 Rapport Dela Skrivet 27 December 2006 Hejsan. Hämtade ut vårt Wii på posten för ca 2 timmar sedan. Installerade det och fixade Wifi-connection osv. När Wiit hade varit igång i ca 1 timme och vi skulle skapa en andra Mii,så stänger hela Wiin av. utan förvarningar alls den bara tvärslocknar. Jag provar trycka på power knappen,ingen respons. Provar On knappen på Wii-moten ingen respons läser igenom troubleshooting. där det står att om Wii:t slocknar under gång så skall man dra ur strömmen och vänta i 2 minuter sedan prova igen. Jag gör det och Wii:t lyser!!!! i standby dvs. bra tänker jag och sätter mig i soffan för att testa när jag trycker på On så Blinkar den till blått i ett ögonblick varpå den genast slocknar igen. har nu provat byta kontaker andra uttag. osv i 1.5 timme. samma problem hela tiden!! Är detta den service och kvalitet Nintendo försöker sälja? Bergsala stängt, inte ens en dygnet runt service för problem med konsollen under den första release månaden?? Skamligt. Sitter här efter att ha slängt ut 4 och et halft tusen spänn på saker som inte ens fungerar. Att man ens skall behöva vända sig till ett forum med folk som vill försöka hjälpa är patetiskt. men vart vänder man sig inte? Hoppas nån kan hjälpa mig med detta problem eller har haft liknande fel. MVH / Jens & Jenny Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 27 December 2006 Rapport Dela Skrivet 27 December 2006 (redigerat) Försök att dra ut VARENDA sladd som tillhör Wii. Även kontakterna från väggen och sladdarna som går in i Wii't. OCH sensor grejen. Sen vänta i typ 5 minuter och sätt på. Redigerat 27 December 2006 av Abyssal Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.