Hoppa till innehåll

Allvarligt Fel Med Wii Och Bristande Kundservice?

Naati

Rekommendera inlägg

Hejsan.

Hämtade ut vårt Wii på posten för ca 2 timmar sedan.

Installerade det och fixade Wifi-connection osv.

När Wiit hade varit igång i ca 1 timme och vi skulle skapa en andra Mii,så stänger hela Wiin av.

utan förvarningar alls den bara tvärslocknar. Jag provar trycka på power knappen,ingen respons. Provar On knappen på Wii-moten ingen respons läser igenom troubleshooting. där det står att om Wii:t slocknar under gång så skall man dra ur strömmen och vänta i 2 minuter sedan prova igen. Jag gör det och Wii:t lyser!!!!

i standby dvs. bra tänker jag och sätter mig i soffan för att testa när jag trycker på On så Blinkar den till blått i ett ögonblick varpå den genast slocknar igen. har nu provat byta kontaker andra uttag. osv i 1.5 timme. samma problem hela tiden!!

Är detta den service och kvalitet Nintendo försöker sälja?

Bergsala stängt, inte ens en dygnet runt service för problem med konsollen under den första release månaden??

Skamligt. Sitter här efter att ha slängt ut 4 och et halft tusen spänn på saker som inte ens fungerar.

Att man ens skall behöva vända sig till ett forum med folk som vill försöka hjälpa är patetiskt.

men vart vänder man sig inte? Hoppas nån kan hjälpa mig med detta problem eller har haft liknande fel.

MVH / Jens & Jenny

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...