Link1 Skrivet 27 December 2006 Rapport Dela Skrivet 27 December 2006 vad ska man göra after man har skafa master sword. midna säger någon om mirror of twilight. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 27 December 2006 Rapport Dela Skrivet 27 December 2006 Snacka med Telma i Telmas Bar så fåru veta vad du ska göra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link1 Skrivet 27 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 27 December 2006 jag är i öknen nu vad ska jag göra ??????? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 27 December 2006 Rapport Dela Skrivet 27 December 2006 Fråga Midna, testa lite själv pl0z. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link1 Skrivet 28 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 28 December 2006 jag är i öken templet jag ska till det sista spöket man jag kommer inte till dören som jag ak gå in i och det finns ingen annan väg hur ska jag göra jag har fasnat jag kommer inte på något jag fattar hellt enkelt inte allt i huvudet är ett denda fråge tecken ?????????????????????????? snälla hjälp mej på mitt TP. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg