yoshi_power Skrivet 27 December 2006 Rapport Dela Skrivet 27 December 2006 hur får man upp fisk med fiskespöt jag får ingen men hur får man upp en fisk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 27 December 2006 Rapport Dela Skrivet 27 December 2006 Är du precis i början av spelet? I så fall är fiska bland det såvraste som finns. Du kastar ut spöt i vattnet, och väntar tills flötet sjunkit ner. Därefter rycker du MYCKET LÄTT uppåt med wiimoten. Så är det bara att upprepa tills du får en fisk. Det kräver MYCKET tålamod. När du väl fått din fisk på kroken vrider du upp wiimoten och vevar som en galning med Nunchuken. Lycka till! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoshi_power Skrivet 28 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 28 December 2006 tack! jag ska prova det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ankdamm Skrivet 28 December 2006 Rapport Dela Skrivet 28 December 2006 nej man ska vänta tills en fisk är under flötet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poo360occu Skrivet 2 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2007 e non av är som vet var man får hooken på TP Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HeartInChains Skrivet 2 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2007 Ja det undrar jag också?? man får väl det i över huvud taget?? håppas jag:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.