Gäst Szellerie Skrivet 31 December 2006 Rapport Dela Skrivet 31 December 2006 Spana in kostar väl? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 31 December 2006 Rapport Dela Skrivet 31 December 2006 Jaha, då förstår jag xD Tycker också Spana in ska förbli ej gratis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 31 December 2006 Rapport Dela Skrivet 31 December 2006 Ja, och så skall det förbli menar jag. Om du kollar de första inläggen vill folk att VIPs skall kunna använda den funktionen gratis och det sade jag emot. Förstår du? Den här Spana in funktionen används ju i princip aldrig, jag har bara använt den en gång. Det kostar 25 kronor för att lägga upp en tråd på spana in och det är rätt mycket, det är dyrare än att skaffa Fuska VIP. Då den aldrig används, varför inte lägga in den som en funktion för de som har Fuska VIP? Det tjänar fuska mer på i slutändan, då det som sagt inte är några som använder den här spana in tråden funktionen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 31 December 2006 Rapport Dela Skrivet 31 December 2006 (redigerat) Eller varför inte bara sänka priset på Spana in? En femma eller en tia för att spana in en tråd är ju faktiskt acceptabelt. Håller fullkomligt med när du säger att det är för dyrt. Dock vore det ju inte helt fel att ge VIPs en funktion åt det hållet. Typ låta VIParnas Spana In vara längre, kosta mindre eller något sådant. Jag bara spanar just nu, därför blir det lite svammel. Det du sa verkar vettigt, det skulle förhoppningsvis leda till att fler både skaffade VIP och lade upp trådar på spana in, som för tillfället är en död funktion.De som är Fuska VIP ska det vara billigare för att lägga upp trådar på spana in och dem som är Fuska VIP ska också få fler visningar. Redigerat 31 December 2006 av Dolphin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.