Schofeldt Skrivet 28 December 2006 Rapport Dela Skrivet 28 December 2006 Asså, plz Guys! Ni MÅSTE hjälp mej! När man precis har flugit över till Sacred Grove med "guld hönan" så ska man följa efter en imp, ( den dära lilla "apliknande" saken!! asså, jag har försökt över 7 ggr! OCh sprungit runt där i f*n 4 timmar nu! Kan ni också säga HUR långt de är kvar på spelet från där jag är? Skriv HUR jag ska följa efter impen, genom att bara se vart han går? de Går inte för efter han sprungit in i en ny "trägång" så försvinner där så får man typ chansa på nästa och blir de fel är man helt borta sen... -.-' Jag har lyckats Hitta han 3 ggr... HHJÄLP PLZ! (OBSERVERA!) Detta är ANDRA gången jag ska jaga impen, efter man börjat letat efter "mirror of Twilight" delarna.. Så kom inte å skriv nå idiotiskt för jag har redan jagat han en (1) gång! och de var skitlätt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 28 December 2006 Rapport Dela Skrivet 28 December 2006 Att hitta impen är väldigt drygt. OM det är mörkt (vilket jag har för migg att det alltid ska vara) ska du gå till en gång och titta om det lyser lite i andra änden. Följ alltid den gången där det lyser lite i slutet. Efter ett par gången kommer du (förhoppningsvis) att höra Impens trumpet (som spelar Sarias Song). Leta då reda på impen, som troligen sitter så att du måste skjuta den med pilar. Efter att ha upprepat detta ett par ggr kommer du till stället med massa pelar där impen trollar fram MASSOR med såna där fiender. Döda fienderna och skjut sen på impen. Efter ett par ggr kommer han att öppna en dörr som leder vidare. Lycka till, du behöver det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 31 December 2006 Rapport Dela Skrivet 31 December 2006 Andra gången man jagade honom var jobbigt, men som ouagadougo sade; när du följt han in i ett "rum", kolla i varje gång, om du ser att det lyser, gå in i den, hittar du han inte, försök gå tillbaka och testa en annan gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 31 December 2006 Rapport Dela Skrivet 31 December 2006 I en del ska han finnas högt uppe på en kvist i ett träd. Då är det bara att titta upp och se om nåt rör sej och skjuta ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
joh_lin Skrivet 26 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2007 Lyssna efter musiken som han spelar också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.