Gäst Samus aran Skrivet 28 December 2006 Rapport Dela Skrivet 28 December 2006 hur får man bort "arcane Spell Failure" ??? det kommer upp när jag tar på mig en rustning o det e s*it jobbigt... och någon som vet någort sätt att snabbt få pengar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Potatisbil Skrivet 28 December 2006 Rapport Dela Skrivet 28 December 2006 Om du inte är en wizard/warlock/sorcerer eller bard så behöver du dig inte bry dig om arcane spell failure. Men man kan inte få bort det på något sätt.. så du får la stå ut med det. Tyvärr. //potatisbil Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Samus aran Skrivet 29 December 2006 Rapport Dela Skrivet 29 December 2006 synd... för ja e wizard :P men jag har ass mycket i alchemy crafting men vet inte hur man använder den eller vad den gör :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.