Zorro Skrivet 19 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2004 Jag har två frågor och hoppas att nån kan svara på dem här: Var hittar man piers? Och, var finner man reveal??? Har gått runt i air's rock hela dan men har inte hittat den! Är den innanför den där dörren över den andra tikistatyn , och i såfall hur kommer jag till den där dörren? Ha d! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 20 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2004 piers finns i kibombo. reavel finns inne i statyn. du måste klätra ner till nedersta våningen å använda whrilwind på vindstenen. då börjar alla små statyer blåsa virvelvindar. följ me dom. sen kan du nog klara resten ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 20 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2004 ok tack e det lätt att komma ner till nedersta våningen ele? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 20 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2004 kan inte nån hjälpa mig att få reveal?? denne får 30 poäng!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 20 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2004 finns det nån som kan hjälpa mig snälla! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 20 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2004 gör itte trippelinlägg!! :angry: reavel får du i air's rock Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 20 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2004 ok sry :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg