CeZ Skrivet 28 December 2006 Rapport Dela Skrivet 28 December 2006 Jag har förut undrat hur man gör för att flyga radiostyrda fordon, men har inte fått ett bra svar annat än att jag behöver RC Van. Jag har hittat den nu, men om jag sätter mig i den så kan jag inte köra något annat än bilen, så hur gör jag för att köra radiostyrda fordon om man inte är på uppdrag? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 29 December 2006 Rapport Dela Skrivet 29 December 2006 Jag har förut undrat hur man gör för att flyga radiostyrda fordon, men har inte fått ett bra svar annat än att jag behöver RC Van. Jag har hittat den nu, men om jag sätter mig i den så kan jag inte köra något annat än bilen, så hur gör jag för att köra radiostyrda fordon om man inte är på uppdrag? Tyvärr så finns det inga RC Vans I San Andreas. Det fanns både I GTA3 och Vice City, men Rockstar tog bort dem av okänd anledning. Det enda sättet att köra något radiostyrt är att du tar dig till Zero's butik I San Fierro. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 29 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 29 December 2006 Bilen heter Topfun och många säger att det ska gå att köra radiostyrda fordon i den. Detta på San andreas. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg