Pikachu86a Skrivet 28 December 2006 Rapport Skrivet 28 December 2006 Hej Jag undrar om det är någon här som är med i The Venice Project? Om du inte vet vad det är så kan du läsa om det på länken under här. https://www.theveniceproject.com/about.html Citera
Gäst Skellington Skrivet 28 December 2006 Rapport Skrivet 28 December 2006 uhm.. vad är det för nått? :huh: Citera
Pikachu86a Skrivet 28 December 2006 Författare Rapport Skrivet 28 December 2006 uhm.. vad är det för nått? :huh: Man kollar på Tv via internet. Har inte fåt klämt på det än riktigt. det var därför jag undrar om det är någon mer som har det som kanske förstår det bätre än vad jag gör. Citera
Gäst Skellington Skrivet 28 December 2006 Rapport Skrivet 28 December 2006 ah.. oki (; inte för att jag kan nått om det, men det verkar iaf intressant (: Citera
Pikachu86a Skrivet 28 December 2006 Författare Rapport Skrivet 28 December 2006 Ja det värkar det vara också. Men Jag har inte fot kläm på det än. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.