Gäst Xarph Skrivet 29 December 2006 Rapport Dela Skrivet 29 December 2006 hur kollar man vad man har för typ av ram minne? :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 29 December 2006 Rapport Dela Skrivet 29 December 2006 Ibland så står det på minnena så då får du kolla på dom, jag tror iaf att det står på mina. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xarph Skrivet 29 December 2006 Rapport Dela Skrivet 29 December 2006 Ibland så står det på minnena så då får du kolla på dom, jag tror iaf att det står på mina. ok tack men kan man inte kolla på dom på datron på nått sätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kahn Skrivet 29 December 2006 Rapport Dela Skrivet 29 December 2006 För mig är det; Kontrollpanelen -> System -> Allmänt. Där står det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 29 December 2006 Rapport Dela Skrivet 29 December 2006 För mig är det; Kontrollpanelen -> System -> Allmänt. Där står det. Har kollat där och där står det bara mängden för mig iaf, vet inte kanske är olika på minnen :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xarph Skrivet 29 December 2006 Rapport Dela Skrivet 29 December 2006 ok tack för alla svaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Omega_93 Skrivet 29 December 2006 Rapport Dela Skrivet 29 December 2006 Du kan ju prova med att ta upp Kör (run) och skriva in dxdiag och se vad du får ut av det. Brukar funka för mig :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xarph Skrivet 4 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2007 ser bara hur mkt <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fillifjonkan Skrivet 15 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2007 hur kollar man vad man har för typ av ram minne? :unsure: Du kan ju alltid öppna datorn och sedan kolla på ram minnerna. Då står det till exempel DDram eller SDram. Men var försikitig med att öppna datorn, du kan få stötar, och garantin är inte giltig ifall du öppnar datorn. Du kan alltid ringa till det företaget som du köpte datorn ifrån och fråga vad du har för Ram-Minne. Jag står inte för något ifall du råkar ta sönder något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bf2-nörden-Niclas Skrivet 15 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2007 Ladda ner detta program så kan du se allt som du har i datorn (inkopplat) :CPU-Z Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.