bmth Skrivet 29 December 2006 Rapport Skrivet 29 December 2006 hej behöver tips till hur jag ska döda RAAM, sista bossen på insane svårighetsgraden. Jag vet att det finns ett maskingevär längst fram på vagnen men det är svårt att komma dit (har bara lyckats en gång) och sen så kommer kryllen dit om jag inte har fel. JAg vet också att det bara går att skada raam om kryllen som bildar en sköld runt han flyger i väg. hur ska jag göra för attt få bort kryllen och döda han/den? Citera
Aff3 Skrivet 29 December 2006 Rapport Skrivet 29 December 2006 För att döda Raam behöver du den där armborsten(minns inte vad den heter) du får den i början av banan så du får starta om hela eller börja från raam så har du den ***HUR DU DÖDAR HONOM*** Spänn armborsten helt sedan skjuter du honom och då penetrerar du honoms skydd sedan är det bara att skjuta honom när kryllen är borta (bästa vapen assault rifle) fortsätt så tills han är död om kryllen flyger mod dig så ta skydd så flyger dom tilbaka(tips kör med en kompis på co-op så blir det lättare) :cool: Citera
bmth Skrivet 31 December 2006 Författare Rapport Skrivet 31 December 2006 tack. mer tips och hjälp uppskatas Citera
LiQuiDe Skrivet 1 Januari 2007 Rapport Skrivet 1 Januari 2007 finns inte mycket mer o säga..bara att du ska stanna i ljuset..o så kan jag säga lycka till Citera
DarKElitE Skrivet 1 Januari 2007 Rapport Skrivet 1 Januari 2007 aa. Kasta granater mot honom, då örsvinner Kryllen. :D Citera
bluschk Skrivet 15 Augusti 2007 Rapport Skrivet 15 Augusti 2007 Spela på co-op med en kompis som kan uppehålla honom med an du springer till maskin geväret bakom honom. Citera
xpliT Skrivet 15 Augusti 2007 Rapport Skrivet 15 Augusti 2007 Ha Torque Bow och Longshot och så är det bara att skjuta. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.