zeldahero Skrivet 29 December 2006 Rapport Dela Skrivet 29 December 2006 (redigerat) kan inte nån börja spela ragnarok? de e juh skitkul ladda hem de på www.unityRO.com (de kan ta ett tag att ladda hem de för ni måste ladda hem 5 delar...) :cool: Redigerat 29 December 2006 av zeldahero Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 29 December 2006 Rapport Dela Skrivet 29 December 2006 Ok jag kan.. Men jag förstår inte riktigt hur man laddar hem/instalerar spelet... Kan du hjälpa mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zeldahero Skrivet 29 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 29 December 2006 (redigerat) visst, de e lite svårt ... men i jalle fall så ska du först trycka download sen så börjar du me en del, te x sakray part 1 sen tar de ett tag sen må du göra så tills du har alla partar, näru har dom så ska du trycka install och där stå de hur du ska trycka för o få de installerat, för de kommer att stå på kinesiska när du installerar de men inte sen =) säg till ifall du behöver hjälp me någe annat B) Redigerat 29 December 2006 av zeldahero Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 29 December 2006 Rapport Dela Skrivet 29 December 2006 vad e de för något spel ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 29 December 2006 Rapport Dela Skrivet 29 December 2006 Rangnarrök? har aldrig hört talas om testar någon gång hos min kompis om jag inte har något annat för mig :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zeldahero Skrivet 30 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 30 December 2006 ja men de e typ som runescape fast mycke bättre me flera hundra olika servrar, men ja kör på unityRO ... man kan ha skills bli om född, och sen så kan man bli med i lag (guild) och om man har ett lag så på lördagar klockan 8-10 så e de slottskrig och då kan man typ försöka komma in i ett speciellt rum där de e en guld sten, (stor) (emperium) och om nån i guilden pajar den så tar man över slottet, o då ska man försvara de tills WoE (World of Emperium) är slut o då kan man inte slå emperiumena längre, om man har ett slott så kan man få olika bra saker når guild ledaren investar de varje dag tills de blir nästa WoE =), de e askul :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 30 December 2006 Rapport Dela Skrivet 30 December 2006 visst, de e lite svårt ... men i jalle fall så ska du först trycka download sen så börjar du me en del, te x sakray part 1 sen tar de ett tag sen må du göra så tills du har alla partar, näru har dom så ska du trycka install och där stå de hur du ska trycka för o få de installerat, för de kommer att stå på kinesiska när du installerar de men inte sen =) säg till ifall du behöver hjälp me någe annat B) när jag trycker på sarkey eller vad det heter part 1 så öppnas bara en ruta och MASSOR av tecken kommer fram Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zeldahero Skrivet 30 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 30 December 2006 ?? va står de då? nåt på kinesiska?? ´för först så ska de komma upp en ny sida sen så trycker man på en knapp där uppe på sidan, då kommer man til "filefront" typ osso då trycker man download.. så ska de bli ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 30 December 2006 Rapport Dela Skrivet 30 December 2006 fattar ingenting.. det finns massor av knappar på sidan.. skriv bara exakt hur man gör???! jag är på http://www.unityro.com/download.htm nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zeldahero Skrivet 30 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 30 December 2006 (redigerat) :) då ska du nog trycka på unityro.com/files/KRO_DLLs.zip. osso ska du forsätta sådär tills du har alla partar, och sen så ska dutrycka install, för där står de hur du ska trycka ... och sen så ska du packa upp alla filer =) och då ska de funka har ja för mig :medieval: Redigerat 31 December 2006 av zeldahero Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.