Gäst Pcplayer Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Skrivet 5 Januari 2007 Skulle Köpa Ds lite idag! När jag kom till affärn kom jag på att jag hade glömt plånboken :P
DS_Player Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Skrivet 5 Januari 2007 (redigerat) skate_1986: Precis, köper man DS så köper man DS Lite :kung: Redigerat 5 Januari 2007 av DS_Player
Smiter Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Skrivet 5 Januari 2007 ni verkar vara n00bs ds lite har MKT sämre hållbarhet >_>
Gäst Pcplayer Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Skrivet 5 Januari 2007 Lol , vem vill bära runt på en tung sten då?...
lizem Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Skrivet 5 Januari 2007 men vem vill lägga ner lite mer pengar på en sak som har sämre hållbarhet och i övrigt likadana funktioner... och dessutom, bär du runt på ditt DS hela tiden lr? :/
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 6 Januari 2007 Rapport Skrivet 6 Januari 2007 men vem vill lägga ner lite mer pengar på en sak som har sämre hållbarhet och i övrigt likadana funktioner... och dessutom, bär du runt på ditt DS hela tiden lr? :/ Med likadana funktioner menar du stryktåligare skärmar, bättre ljusstyrka, bättre batteri? Eller förstod jag det fel?
lizem Skrivet 6 Januari 2007 Rapport Skrivet 6 Januari 2007 men det är ingen stor skillnad! visserligen bättre ljus men det behövs inte, jag har iaf bra ögon så jag kan se iaf ^^ min skärm har kanske 1-2 mini repor och jag har haft den sen innan förr-förra sommaren (2005). batteri tiden kkanske skiljer några timmar och det spelar ingen större roll...
Plasma Skrivet 7 Januari 2007 Författare Rapport Skrivet 7 Januari 2007 Tack så mycket då ska jag försöka hitta ett bra ds Lite på game Tråden kan låsas
Rekommendera inlägg