Gäst Ankan Skrivet 19 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2004 Vilket spel tycker ni är bäst just nu? Det får vara vilket spel som helst, bara ni gillar det JUST NU. Det kan vara från 1995 om det så vill! Skriv det nedan och betygsätt det imellan 1-5. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kalavera Skrivet 19 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2004 Tycer att Halo (4 av 5) och GTA Vice City (4 av 5) är bäst jusst nu. =SP= rulz Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bigbrother Skrivet 19 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2004 halo och gta vice city men även half life och cs :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nikee Skrivet 11 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 mafia (5-5) skit bra handling Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
j0hn Skrivet 11 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 Ett av dom bästa är kotor måste jag säga.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 12 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2004 Call Of Duty (4-5) Ska nog köpa ett till spel men vet inte riktigt vilket :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gta N Skrivet 12 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2004 GTA 3 (4 av 5) det är as bra och roligt! Jag tycker inte att vicer city är roligare för har alldrig spellat det! :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 12 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2004 Vice City är mycket bättre! Bättre fordon och häftiga ställen :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
j0hn Skrivet 12 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2004 Ja, jag kommer ihåg när jag spelade gta 3, jag tröttnade ganska snabbt på de allt för lika fordonen.. På första ön hur många bilar fanns det att välja mellan? 3? 4? På vice city har man motorcyklar och mycket mer.. Jag älskade motorcyklarna.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 12 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2004 Jag med.... Har du provat vespan?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bigbrother Skrivet 12 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2004 Jag vill också ha vice city men nu laddadr jag bara ner nya bilar på gta3 men jag tror att jag ska köpa cs cz :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dan92 Skrivet 12 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2004 jag tycker jedi academy är bra :P (4½ av 5) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.