Gäst poja2000 Skrivet 19 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2004 jag tycker att det borde finnas ett sport forum Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ankan Skrivet 19 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2004 ja, det skulle vara kul med ett som man kan snacka sport på ock!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 19 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2004 Detta är ett fuskforum. Använd allmänt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 19 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2004 jag tycker inte att det ska införas ett sport forum, men ändå dannie, ditt argument, ni har ju ett skola forum... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anorectic Skrivet 20 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2004 håller me ett sportforum tack! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 20 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2004 hmm...än så länge kan ni väl använda allmänt, om de blir mer sport kanske admin gör ett sport forum...vem vet? ba admin... förressten ZZ, som om du kommer skriva i ett sport forum =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 20 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2004 jag tycker inte att vi ska ha ett sport forum, vi e i ett fusk forum ju... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 20 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2004 Inte jag heller! Det tar upp sidan bara! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.