rebenn Skrivet 30 December 2006 Rapport Dela Skrivet 30 December 2006 Finns det ngt som gör att håret växer fortare. Jag har typ alltid haft långt hår men när jag klippte mig för en vecka sen såg det förjävligt ut, så jag ska spara ut det igen. Jag har hört att man ska äta mycket b-vitamin för att få det att växa fortare, finns det ngt mer? ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Helgon Skrivet 31 December 2006 Rapport Dela Skrivet 31 December 2006 Jag har också haft dölångt, och nu är det av till en liten emolugg. Jag har ingen aning om hur du ska få det att växa snabbare, men det finns ju hårförlängning.. vad jag hört. Jag brukar själv sätta på mig min HIM-mössa och se glad ut, då kan ingen se min lilla frisyr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 31 December 2006 Rapport Dela Skrivet 31 December 2006 Har hört att massering hjälper, och att tvätta det då och då. Massering = gnugga lite på hårbottnen i 10 min och uppåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.