Kassler Skrivet 22 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2004 Ps2:mycket skitspel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arcanum Skrivet 23 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2004 Xbox är inget å ha... dessutom, vad är där för skillnad på DVDn?? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 23 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2004 Nä men stick från detta forumet då med ditt j*vla Ps2! dessutom är det ingen skillnad på dvdn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 23 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2004 man kan köra massa mer grejor på xbox om man chipar det dvd brända spel även skitspel som ps2 spel och dvd:ns kvalite är särkert mycket bättre på xbox än på ps 2 -_- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 23 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2004 Jepp det är den. Till och med vissa PS2 spelare medger det av dom som jag känner. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xboxplayer Skrivet 24 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2004 I en xbox är det en mellanklassdvd och i ps2 en lågklassdvd. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 24 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2004 I en xbox är det en mellanklassdvd och i ps2 en lågklassdvd. Fast man kan inte vänta sig enhögklass DVD så det där duger. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 24 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2004 Vill jag se på dvd så går jag ändå bara till min brors dvd... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GOLDEN MAN Skrivet 25 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2004 köppte den för att den äger :) B) :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 26 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2004 man kan köra massa mer grejor på xbox om man chipar det dvd brända spel även skitspel som ps2 spel och dvd:ns kvalite är särkert mycket bättre på xbox än på ps 2 -_- lite frågor bara...: :o kan man spela playstation 2 spel på x-box? och om man bränner ner ett spel från nätet till x-box måste man va inkopplad i nätet för att spela de spelet då? finns d the sims spel på x-box? ja tänkte köpa ett gc men ändra mig ill x-box så ja håller på o köpa d nu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 26 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2004 Du kan spela playstation 2 spel på en xbox om de är i ROMform. åsså behövs det en emulator med. ja jag vet inte exakt jag laddar inte ner spel till mitt xbox. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xboxplayer Skrivet 27 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2004 (quaked_ess @ 26/02-2004 20:29:30) man kan köra massa mer grejor på xbox om man chipar det dvd brända spel även skitspel som ps2 spel och dvd:ns kvalite är särkert mycket bättre på xbox än på ps 2 -_- lite frågor bara...: :o kan man spela playstation 2 spel på x-box? och om man bränner ner ett spel från nätet till x-box måste man va inkopplad i nätet för att spela de spelet då? finns d the sims spel på x-box? ja tänkte köpa ett gc men ändra mig ill x-box så ja håller på o köpa d nu Ja det vinns vanliga the sims och the sims bustin out. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg