Kalavera Skrivet 19 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2004 Villka PC-tidningar premenerar lr köper du? Vad tycker du om dem? Betygsätt dem även gärna från 1-5! Skriv även vad du tycker är bra med dem och vad som är dåligt! Skulle du rekomendera tidningen? Själv läser jag: PC för alla: bra tidning med nyttiga tips och en vd med användbara saker. (nåra gullversioner varje månad oxå). 4 av 5 PC Gamer: Inte läst den så länge så kan inte säga så mkt men den verkar bra. 3,5 av 5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bigbrother Skrivet 19 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2004 (redigerat) Jag gillar pc för alla och gamereactor :D Jag prenumererar på pc för alla :lol: Redigerat 19 Februari 2004 av Bigbrother Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ankan Skrivet 19 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2004 gamereactor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elephant Man Skrivet 19 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2004 PC Gamer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.