Staejjkarn Skrivet 31 December 2006 Rapport Dela Skrivet 31 December 2006 jag tänkte kolla om ni tycker att man borde använda Hammer-On och Pull-Offs min brorsa säger att jag ska det men jag har så svårt att lyssna så jag frågar er nu.Tycker ni att man ska använda dom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zupez Skrivet 31 December 2006 Rapport Dela Skrivet 31 December 2006 Ja det e klart, annars hinner du inte ta alla toner på solona. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 31 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 31 December 2006 ok schyst borde nog börja använda dom nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
djfille2 Skrivet 2 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2007 va f*n e de för något :huh: ...SNÄLLA SVARA :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
von kluth Skrivet 14 April 2007 Rapport Dela Skrivet 14 April 2007 va f*n e de för något :huh: ...SNÄLLA SVARA :unsure: När man fort sam f*n trycker ned en knapp som är tänkt att skapa ljusare toner, så att vibrationen i strängen (i en riktig gitarr) kvarstår. Det registreras som att du träffade den ljusare noten... Detta kallas for "Hammer-On". När man gör samam sak, men går från en ljusare ton till en mörkare (höga och låga, whatever), kallas det för "Pull-Off". Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 14 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 14 April 2007 Tack vare alla Pull-Offs och Hammer-Ons har jag klarat alla låtarna på expert och hard :) tack för hjälpen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg