Gäst kameo Skrivet 31 December 2006 Rapport Dela Skrivet 31 December 2006 Jag har ett stort problem :( jag är där när man har träfat wanut och wobafet(stavning) de hjälper en att bygga sin bas och bedarra monkey teamet de hjälper också till men om de ska bygga så måste de ha en chestnuts den finns i Uproar forest men där finns inga kan någon hjälpa mig jag har klarat alla legendariska fåglarna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 31 December 2006 Rapport Dela Skrivet 31 December 2006 om du går på flera uppdrag i Uproar Forest så komemr du tillslut hitta några, tror att man bara behöver 2 till eller ,öjligtvis 3 men det kommer, jobba på ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst kameo Skrivet 31 December 2006 Rapport Dela Skrivet 31 December 2006 men det finns inga updrag i Uproar forest :( jag gjorde två uprag en i lapis cave och en i :( kommer inte ihåg och så la jag mig och nästa morgon kom lomberd(stavning) och sa massa saker sen gick vi till staden och där fans massa pokisar och så var syftri där och sa att alakazams team hade trubbel och att någon måste hjälpa de så var det en blastoise och en bläkfisk och en golem som vill hjälpa de och sen hände inte mer utan som vanligt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 1 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2007 men har inte byggt klart basen då? jag trodde det där hände efter :/ men du kan gå till uproar forest utan uppdrag, man kan gå vart man vill ju :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
poke master Skrivet 31 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2007 man behöver bara en chesto nut till! och om du letar så hittar du några dom finns ingen annan stans :( men du kan söka på GOOGLE efter wondermail koder! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GaaraOfDesert Skrivet 2 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2007 Man hittar dem på uproar forest. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megani Skrivet 3 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2007 På våning 9 kan man hitta dom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst råttfällan Skrivet 18 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2007 Leta igenom hela våning 9. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg