darzak Skrivet 31 December 2006 Rapport Skrivet 31 December 2006 (redigerat) hejsan! nu ska jag berätta lite om min dag... jag hade varit i pig beach och köp jätte bra*(dyra) scrolls från newbies till ett lågt pris så jag kan sälja senare i free market ( köpte en scroll för 3k fick 1mil för den i free market). när jag var framme i FM så ville ngn trada med mig , jag accepterade och han sa att han skulle sluta spela maplestory och han vill ge mig alla sina saker , han sa byt till channel 15 och gå till FM-rum 22. jag gjorde som han sa och så var vi där , helt plötsligt så loggar en annan snubbe in och scammern(han som trade:a med mig) började säga åt honom att sticka, men han sa nej och till slut så förklarade scammern att han skulle ge mig alla sina saker och då sa den andra snubben att han oxo ville ha ngt , och då give scammern till plattformen ovanför mig och sa att den som är högst level ska komma först... då gick hans kompis upp och då sa scammern droppa 4 equips så jag kan typ bevisa att jag inte ljuger lr ngt liknande, jag lyssnade inte för jag visste att han var en scammer, då så när han hade dropat 4 saker så plockade jag upp allt (för jag hade full map item vac på) och dom blev helt paffa/arga... och jag sa åt dom att dom sög sen gick jag o solde mina scrolls... här är en bild och namnen på dom:http://img147.imageshack.us/img147/8126/scammersowned2mj0.png ägda dom blev! ps: jag kör på min archer i Bera nu...(GMS) scammarnas namn : CSRAssassin och Shinobi04 Redigerat 31 December 2006 av darzak Citera
Gäst RoxZ Skrivet 31 December 2006 Rapport Skrivet 31 December 2006 vart laddade du ner full map vack? Citera
darzak Skrivet 31 December 2006 Författare Rapport Skrivet 31 December 2006 jag laddade inte ner... Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.