twilight Skrivet 31 December 2006 Rapport Skrivet 31 December 2006 (redigerat) jag har dödat den där ridaren han med rusning och svärd,sköld och hur når jag skistan och hut kommer jag vidare ???? SNÄLLA HJÄLP jag kom på det men vilken ordning ska man ta lycktorna oj i TP twilight princess Redigerat 31 December 2006 av twilight
Gäst Gripen Skrivet 31 December 2006 Rapport Skrivet 31 December 2006 (redigerat) **** Redigerat 31 December 2006 av Gripen
twilight Skrivet 31 December 2006 Författare Rapport Skrivet 31 December 2006 hur klarar man ganon det går inte jag ska vara varg säger midna men hur ska jag attackera
Staejjkarn Skrivet 1 Januari 2007 Rapport Skrivet 1 Januari 2007 Jag har inte kommit så långt men om Ganon e den stora fyrbentna monstret då ska du vara varg så sen när han kommer mot dig så ska du greppa tag i honom och slänga han åt sidan med hjälp av midnas hand.Sen när han ligger på sidan så har han en stor spricka i magen förvandla dig till link och hugg honom där.
EtsukoSama Skrivet 1 Januari 2007 Rapport Skrivet 1 Januari 2007 Man behöver inte förvandla sig till Link. Man kan ta sikte på honom som varg och bita honom i "magsprickan" ^^,
Staejjkarn Skrivet 1 Januari 2007 Rapport Skrivet 1 Januari 2007 ja det går också men det är bättre med svärd (tycker jag)
Rekommendera inlägg