Gäst trunks_ Skrivet 1 Januari 2007 Rapport Skrivet 1 Januari 2007 Jag köpte HALFLIFE 2 och i den fick man CS-SORUCE... jag vill igentligen bara ha soruce.. men när jag startar det blir allting svart men man ser att de står "LOADING" sen efter 4 - 8 sekudner stängs de av till skrivbordet igen... men HALFLIFE 2 funkar bra... snälla jag måste ha spelet .. =( och jag tror de e något med grafikkortet till driverna eller ngt... har typ Intel ® Extreme Graphics.. fattar mig inte på sånt men måste spela spelet!! desutom ahr jag DirectX 9.0c ... :( hjälp mej snälla ... det vorre jätte shyst... :ph34r:
Gäst Mega93 Skrivet 1 Januari 2007 Rapport Skrivet 1 Januari 2007 Det låter absolut som ett problem med grafikkortet. Testa ladda ner de senaste drivrutinerna: http://downloadfinder.intel.com/scripts-df...x?ProductID=865
Gäst trunks_ Skrivet 1 Januari 2007 Rapport Skrivet 1 Januari 2007 Ja jag har testat men inget har förendrats .. :( vill spea spelet... känner mig blåst 300 KR .. :o
Gäst Mega93 Skrivet 1 Januari 2007 Rapport Skrivet 1 Januari 2007 Vilken processor har du då? Mitt bf2 blev svart och stängdes ner på min förra dator, då var det processorn.
Gäst trunks_ Skrivet 1 Januari 2007 Rapport Skrivet 1 Januari 2007 bildkort: INTEL ® 82845G/GL/GE/PE/GV Graphics Controler Kretstyp: INTEL ® 82845G DAC-typ: Internal Minnesstrolek: 64MB Kortsträng: INTEL ® 82845G/GL/GE/PE/GV Contoler BIOS-information: Intel Video BIOS Datan: Windows XP Home Edition Köpt för 2 år sen ServicePack 2 nerladdat från micrsoft.se 2.8 GHz 512 Mb ram minne 30GB+40GB hårddisk
Gäst trunks_ Skrivet 1 Januari 2007 Rapport Skrivet 1 Januari 2007 Processor......<_< va e procecor för ngt :P ??? o hur kan jag få veta det ?? sorry e inte världens bästa på sånt men en.. :student: :meddum:
Gäst trunks_ Skrivet 2 Januari 2007 Rapport Skrivet 2 Januari 2007 tror nog det ar ditt grafikkort hm .. tror du detta kortet räcker till CS-SORUCE?? :huh: http://www.elgiganten.se/is-bin/INTERSHOP....UcAAAEOyRJZtSyV ISÅFALL KÖPER JAG DE. . HAR EJ RÅD EMD DYRARE SLÖSADE ALLT PÅ EN NY HÅRDDISK :kung: :ph34r: och sen vill jag veta .. hur amn ansluter den osv .. om nån e så snäll o skriver de samtidigt :ph34r:
Aegzor Skrivet 2 Januari 2007 Rapport Skrivet 2 Januari 2007 @Mega: Skulle tro att han har en Intel Celeron Processor..
Gäst trunks_ Skrivet 2 Januari 2007 Rapport Skrivet 2 Januari 2007 @Mega: Skulle tro att han har en Intel Celeron Processor.. a men kan nån se den länken jag skrev där uppe till ett grafikkort :o :bah: :meddum:
Pink_Wampyre Skrivet 2 Januari 2007 Rapport Skrivet 2 Januari 2007 skit 3d kort och dyrt varför handla hos giganten finns det int dator butiker i sverige lr ? :D
Rekommendera inlägg