Hoppa till innehåll

Cs - Soruce... Hjälp.. Nu..

Rekommendera inlägg

Gäst a_mi_r
Skrivet

Amen jag hade ju samma problem f*n. Det funka inte heller för mig inte hellr för min kompis MEN vi uppdaterade på drivrutinerna och windows; det funkade perfect för honom men tyvär så kunnde jag inte uppdatera windows.. så prova! det är värt et försök!

Gäst trunks_
Skrivet

Amen jag hade ju samma problem f*n. Det funka inte heller för mig inte hellr för min kompis MEN vi uppdaterade på drivrutinerna och windows; det funkade perfect för honom men tyvär så kunnde jag inte uppdatera windows.. så prova! det är värt et försök!

Hmm jag hade samma problem som dej när man startade source så kom de upp sen han man inte göra ett pis 1 sek sen så blir de svart sen tebax te skrivbordet ..

1: Testa stäng av ditt ANTI-VIRUS (det kan blocka CSS)

2: Om inte de funkar och inte uppdatera osv testa avinstallera och installera igen.

3: Om du inte orkar göra allt de där elelr om de inte funkar Formatera om hela datorn!

4: Efter det ska du FÖRST eller INNAN du installerar CSS skaffa alla uppdateringar osv och de du behöver. Sen installera Css o se om de funkar.

De funakde för mig de med 3 och 4. Men jag installera inget förutom MSN, SERVICE PACK 2 och Windows media 11 beta.

Sen installerade jag cs Source och de funkar hur bra som hälst! Men jag har problem me grafiken när jag spelar de e segt som sat*n och grafiken suger jag sak köpa nytt grafikkort för 599:-

256MB , GeForce 7 i Elgiganten. Ass ballt.

Testa. Funkade hur bra som hällst. Själv ahr jag Nu Intel grafikkort med 60Mb eller ngt sånt.. men för cs1.6 funkar de bra och för HF2 ochså..

;) Enyoy.. SORRY FÖR MINA FELSTAVNINGAR PALLA RÄTTA

Gäst PoisoN
Skrivet (redigerat)

Det länkade grafikkortet är inte framtidssäkert, om du vill kunna köra nåt annat än CSS, bör du köpa ett annat, minst en x1600 från ATI.

Redigerat av PoisoN
Gäst trunks_
Skrivet

Det länkade grafikkortet är inte framtidssäkert, om du vill kunna köra nåt annat än CSS, bör du köpa ett annat, minst en x1600 från ATI.

hmm .. men den jag länka fast i 256MB då?? GeForce 7..

För mitt css funkar nu men n'r jag kör hackar de som f*n .. :ph34r: man går hur slöt som hälst o när man skutter tar de typ 2 sekunder tills den kommer fram .. osv.. inget fel me kvaliten .. jo lite kanske :meddum:

Gäst Pcplayer
Skrivet

Du kan ju alltid System återställa..det gjorde jag i wips fungerade Dark Messiah! :D

• Skapa ny...