Kakanrott Skrivet 17 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2004 jag kom in på källan till 3:an men koden funkar inte Samma sak här behöver hjälp med den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 17 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2004 Heh, 3:an är lättast ju. Kolla lite där det står Javascript. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 17 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2004 TACK SÅ JÄTTE MYCKET FÖR DEN HJÄLP DU GAV KENGA JAG KLARADE DEN NU ÄR PÅ LV 4 NU :P ----------->>>>>ÄNDRAT<<<<<-------------- Haha känn er ægda (alla förutom k3ng4 :P) för nu är jag på level 5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 17 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2004 Är du på lvl 5 nu?! Fuck, hade du det där Java programmet innan eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 17 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2004 Java programmet hmm vet inte men när jag var inne på visa källa tryckte jag på spara som sen bläddra jag bland mapparna där tills jag hittade nånting som hette level4[1] öppnade den också voila så stog lösenordet och användarnamnet där men nu femman är skit svår fattar nada behöver hjälp med den om nån kommer dit :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 17 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2004 Jag har klarat det nu! Tack för tipsen, Kakanrott! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 17 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2004 Kan nån tipsa om var man kan hitta lösenordet till femman om nån kommit dit Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 17 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2004 Använd en Hex Editor typ WinHex. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 17 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2004 Jag har skrivit in username och password på 2:an men det händer iget när jag trycker på den blå knappen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 17 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2004 Har du skrivit rätt då Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 18 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2004 Jag har skrivit in username och password på 2:an men det händer iget när jag trycker på den blå knappen "Use your 1337 hacking skills to remove any track of the file and then refresh the page. How? Figure it out yourself!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 Jag kan ju inte ens hitta lösenordet till 3an... måste få hjälp :oops: . det enda lösenord som jag tror kan va något är AbCdE men det fungerar inte :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.