HeartInChains Skrivet 1 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2007 (redigerat) ja förstår inte vad man ska göra uppe på death mountain för att komma förbi de där sprutande varma sakerna(som sitter längs väggen och på marken) som börjar spruta så fort man går nära, det gör så att jag inte kan komma vidare uppåt??? jag ska sumobrottas men hur kommer man dit då?? och jag fattar inte hur jag ska komma vidare nu... och så har jag fått ett brev av brevbäraren och där står det att jag ska gå till kakariko goods till ett nytt ställe som heter sundries shop typ.. och var hittar jag den??....lite hjälp uppskattas väldigt mycket :P nu fattar jag att man ska ha dom där skorna på sig iaf :P Redigerat 1 Januari 2007 av HeartInChains Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torayami Skrivet 1 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2007 (redigerat) OK uppe på death mountin så ska du vi den typ sista mest iriterande sprutaren där ska du sakta gå mot kanten så mycket så Link faller ner och tar tag i berget. Sen klättrar du åt vänster tills du har kommigt tillräkligt bort så att du kan komma upp förbi sprutaren. Affären vet jag inte hur jag ska förklara :( nu fattar jag att man ska ha dom där skorna på sig iaf :P Ja så kan man också göra. MEn det är int lika kul^^ Redigerat 1 Januari 2007 av Mornie Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 1 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2007 Jag brukar bara göra sidestep eller side jump. När man hoppar åt sidan, då kommer man förbi direkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HeartInChains Skrivet 1 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2007 Jag brukar bara göra sidestep eller side jump. När man hoppar åt sidan, då kommer man förbi direkt. okej men du vet inte hur man kommer till affären ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torayami Skrivet 1 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2007 (redigerat) Affären ligger nära shamanens hus. Typ första till höger när man kommer från söder. Och det är bilder på barnet som alltid viskar på huset. Det gick ju^^ Redigerat 1 Januari 2007 av Mornie Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.