Hoppa till innehåll

Reklam .. Popup

Gäst trunks_

Rekommendera inlägg

Gäst trunks_
Skrivet

vad ska jag göra.. innan jag formaterade om datorn för 1 vecka sen var hela datorn full med reklam porr bl a.

nu kommer de upp massa reklam om mobiler tidningr och tillomed dejter.. de blri värre ov räre för varje gång .. snrt börjar dem med porr o sex.. har massa popup blocker, norton, google, msn, yahoo .. men de funkar emdå inte....

hur ska jag få bort de?? fast jag tömemr allt komemr de igen ... har sökt igenom datorn med norton inga virus elelr popup saker... :( :(

Gäst Mega93
Skrivet

Byt IP.

Det händer att man hamnar på vissa "listor" dit spam, spyware och adware skickas. Snacka med din bredbandsleveratör.

Gäst trunks_
Skrivet

Byt IP.

Det händer att man hamnar på vissa "listor" dit spam, spyware och adware skickas. Snacka med din bredbandsleveratör.

ORKA , SÅFORT JAG SNACKAR ME DOM BLIR ALLT HELT TRÖGT , BREBANDET CPAR SEJ , DEM GER FEL , INTERNET SLUTAR FUNKA mm.

sa till dem att dem skulle kunna kolla om dem kunde ge ut snabbare mbits te oss .. efetr det funkade inte intrnet sen skälde dem på att dem råkade göra ngt fel.. dem sa ung 18 dagar e allt bra igen..

3 månader senre sa dem att "de måste vara ngt fel hos er". sen efetr ngrå veckor ringde dem o sa att dem fixat det...

oooooh jag hatar Universal vill byta te Telia... :angry:

men hur byter man ip?? måste man snacka me dem??

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...