Dream Skrivet 1 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2007 Jag usb kabel och vet hur man överför filer som musik och filmer men jag kan inte ser videoklippen. Hur ska jag göra?Fomatera?. I min data krävs en videoklipp Divx och realplayer elelr Windows multi player. och några bara windows eller real. Men i psp? hur ska man fixar då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bf2-nörden-Niclas Skrivet 1 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2007 För att kunna spela upp filmer på psp:n måste de vara i formatet mpeg. Psp video 9 är en bra converterare som gör om filmerna till mpeg om de inte redan är det. Sen ska filmerna ligga i en speciell mapp. Jag kommer inte ihåg utantill vilken, men jag ska återkomma med det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 1 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2007 tack men var skaffar man psp video 9? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sicworld Skrivet 2 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2007 (redigerat) Download.com PSPVideo9.com Redigerat 2 Januari 2007 av sicworld Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 2 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2007 ok så man ska bara välja videon man ska fomatera sen skickar den till psp via usb? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sicworld Skrivet 3 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2007 ja, fasst du kan göra det via psp video 9 på copy Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 4 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2007 hur menar du? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sicworld Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2007 Man formaterar videon och skickar den till PSPn genom 'copy' som finns som alternativ i programmet (PSP video 9) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 8 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2007 jag vet nu ! men det var tack vare er...schysst! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg