Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

1. detta är för er som har köpt mynt på habbo , är koden bara baserad på nummer? eller har den bokstäver ochså , om den har bokstäver oxo är vissa bokstäver stora och vissa små? snälla svara ni som har gjort detta.

2.jag tror detta fungerar är inte 100%...

typ veckan innan jul så göra man typ 20-30 accounts lr liknanade , då på julafton får alla 5 mynt var ju! och då kan du köpa det ''bästa'' som går med dom mynten och byta upp dom sakerna mot bättre saker!!! jag kör inte habbo men när min char brukar få mynt så gör jag så...

Skrivet

1. detta är för er som har köpt mynt på habbo , är koden bara baserad på nummer? eller har den bokstäver ochså , om den har bokstäver oxo är vissa bokstäver stora och vissa små? snälla svara ni som har gjort detta.

2.jag tror detta fungerar är inte 100%...

typ veckan innan jul så göra man typ 20-30 accounts lr liknanade , då på julafton får alla 5 mynt var ju! och då kan du köpa det ''bästa'' som går med dom mynten och byta upp dom sakerna mot bättre saker!!! jag kör inte habbo men när min char brukar få mynt så gör jag så...

1. Ja, koden innehåller bokstäver också, men vad jag vet är inte vissa bokstäver stora och små.

2. Ursäkta, men julafton har redan varit!

Gäst Helgon
Skrivet

1. Chansen att du knäcker en myntkod är väldigt liten, och då pratar vi fortfarande INTE om hacking.

2. Jag hade ett antal gubbar som fick 5 mynt, och det är inte alltid vid julafton det sker. Vid lite olika tillfällen är habbo snälla och delar ut mynt, mitt tips är att köpa julsaker i paket och skicka till en och samma gubbe.. så får du över allt till en.

Gäst Helgon
Skrivet

mars, vet du hur många nummber/bokstäver det var , var det över 12 stycken?

Inse, du har ingen chans. Vad jag har hört ska det vara en sexsiffrig kod, och jag hoppas f*n för din egen skull att du har bättre för dig än att sitta och försöka knäcka myntkoder. Ack, ack..

Skrivet (redigerat)

jag tror jag har ett sätt om man har skit mycket tid på sig

ladda ner programmet Truly Random och Tasker , du får fram en massa random koder med truly random och sparar dom i en text fil (måste vara minst typ 300)

sen så öppnar man tasker och spelar in att man 1, kopierar den första koden i listan 2, kopierar den 3, skriver in den i myntkod saken på habbos hemsida 3, trycker på enter lr vad det heter 4, trycker på text filen så att den ''kommer upp'' 5,''scrollar ner '' listan så att den alltid tar en ny och sen slutar man spela in , sen spelar man upp den 300 gånger om man har 300 koder ( man kan välja hur många gånger den ska spelas upp). jag har testat med 200 koder men det funkar inte och det kanske är så att när man skickar ett sms så ''aktiveras'' en kod i deras databas (<- rätt så troligt) och då har man ennu mindre chans att lyckas...

jag har en lista nu på ungefär 1300 olika ''myntkoder'' , jag ska testa detta ngn annan dag när jag har tråkigt...

Redigerat av darzak
Gäst Helgon
Skrivet

jag tror jag har ett sätt om man har skit mycket tid på sig

ladda ner programmet Truly Random och Tasker , du får fram en massa random koder med truly random och sparar dom i en text fil (måste vara minst typ 300)

sen så öppnar man tasker och spelar in att man 1, kopierar den första koden i listan 2, kopierar den 3, skriver in den i myntkod saken på habbos hemsida 3, trycker på enter lr vad det heter 4, trycker på text filen så att den ''kommer upp'' 5,''scrollar ner '' listan så att den alltid tar en ny och sen slutar man spela in , sen spelar man upp den 300 gånger om man har 300 koder ( man kan välja hur många gånger den ska spelas upp). jag har testat med 200 koder men det funkar inte och det kanske är så att när man skickar ett sms så ''aktiveras'' en kod i deras databas (<- rätt så troligt) och då har man ennu mindre chans att lyckas...

jag har en lista nu på ungefär 1300 olika ''myntkoder'' , jag ska testa detta ngn annan dag när jag har tråkigt...

Är inte det en självklarhet? Klart att koden aktiveras när du SMSar, vad skulle annars hända?

Gäst Helgon
Skrivet

japp då var det sättet stoppat...

Det är en på miljonen att du skulle lyckas, och såsom du formulerar dig så säger vi nog en på biljonen.

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...