freedetheman Skrivet 1 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2007 Tjena. Skulle jag kunna spela slaget om midgård 1 på min dator som bara har cd-rom läsare? Den har också en dvdhårddisk, men provade att installera dri3r på den, men det funkade inte. Man kan alltså bara se på filmer genom den, och mata in pcgamer skivor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 1 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2007 finns bara ett sätt att ta reda på det! prova! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
freedetheman Skrivet 1 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2007 Rätt så onödigt att köpa ett spela som sen inte funkar på min dator.. Har nån här provat att spela slaget om midgård 1 på en cd-rom läsare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 1 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2007 det borde inte gå att göra det, eftersom slaget om midgård är ett "dvd spel"! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.