Wii_Zelda Skrivet 1 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2007 Jag behöver hjälp med zoras domain.. hur får man vattnet att stiga? eller hur ska jag göra.. vart får man tag i den där kroksaken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HeartInChains Skrivet 2 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2007 för att få vattnet att stiga så ska du prata med midna och säga att du vill warp till death mountain och så går du nära lavastenen i mitten och då föreslår midna att du ska ta med dig den och då gör du det så kommer allt smälta .. det där andra du skrev fattade jag inte :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wii_Zelda Skrivet 2 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2007 Jag behöver hjälp med zoras domain.. hur får man vattnet att stiga? eller hur ska jag göra.. vart får man tag i den där kroksaken? jag har redan friat de där zoras i isen.. men i "grottan" där den sista masken (eller vad det nu är för något) är.. man måste ju få vattnet att stiga på nått sätt i den där "grottan" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 4 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2007 Har du skjutit ner den stora stenen i rummet där det är två gejsrar..?? Med pilbågebomben. (Ingen aning vad den heter) :P Gejser = Vatten som sprutar uppåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.