Tails_Cool Skrivet 1 Januari 2007 Rapport Skrivet 1 Januari 2007 Hej jag undrar hur man får vatten på båda sidor om tmplet, har bara fått på ena sidan och fattar inte hur man ska få på andra typ. har suttit fast skitlänge-.. :( tacksam för svar..
johan2007 Skrivet 2 Januari 2007 Rapport Skrivet 2 Januari 2007 Hej jag undrar hur man får vatten på båda sidor om tmplet, har bara fått på ena sidan och fattar inte hur man ska få på andra typ. har suttit fast skitlänge-.. :( tacksam för svar.. Har du fått clawshot? ( Från minibossen ) Isåfall gå upp till högsta våningen och använd den på en av knapparna där det inte finns en hängande handtag från som man använder för att flytta trappan. Då kommer nämligen vattnet från översta våningen rinna ner för trappan istället och göra så att ett annat vattenhjul börjar snurra. Sedan är det bara att gå vidare. Hoppas du förstod det där :) Annars är det bara fråga så ska jag försöka förklara igen.
pika Skrivet 2 Januari 2007 Rapport Skrivet 2 Januari 2007 där har jag oxå kört fast ju..!! O_o ska prova det du sa.. ^^
Rekommendera inlägg