bennie07 Skrivet 1 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2007 Vad ska jag köpa Wii eller Xbox 360. Jag kan inte bestemma mig. Hjälp! :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 1 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2007 välj själv vill du ha bra grafik eller bra spelkännsla Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torayami Skrivet 2 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2007 Wii ftw!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 2 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2007 Köp båda :D Okej, det blir nog rätt dyrt men välj Wii i första hand. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poo360occu Skrivet 2 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2007 (redigerat) båda två är as roliga men om d köper 360 och gold packet så att d kan kö online så kan d ladda ner demo spel vikka spel d vill gratis till 360 på wii däremot kan man inte ladda ner olika demo spel man kan köpa wii points så kan man ladda ner olika kanaler och spel till de välj själv ja valde wii o ja e jätte nöjd me de men ja tror faktiskt att ja skulle varit nöjd me 360 också wii e 700 kr billigare än 360 men som sagt välj själv hoppas d blir nöjd me ditt val! Redigerat 2 Januari 2007 av Poo360occu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 2 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2007 (redigerat) lätt Wii, motion också :lol: OFFTOPIC: Mini - Fuskare!! Redigerat 2 Januari 2007 av kalphiteQ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 2 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2007 jag vet inte jag är ett xbox f*n men om du vill ha ett nytt sätt o spela på ska du ta Wii men om du vill ha live och spelkänsla bra grafik m.m ska du ta en 360 men jag tror att eftersom du frågar i Wii forumet kommer nog många säga Wii.. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 2 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2007 Wii har väldigt fin spelkänsla och jag röstar på den. Men notera att jag inte har spelat allt för mycket Xbox 360 så jag har inte 100% koll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yoan Skrivet 4 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2007 Kan du inte bara välja själv eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalleAnka Skrivet 4 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2007 x360_Grafik Wii=Spelkänsla Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yoan Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2007 Man spelar ju inte ett spel för att det har bra grafik, då kan man lika gärna köpa en film eller något, filmer har jättefin grafik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.