Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

hej, jag har nu kommit till lake helya och det typ skitlite vatten å så... men sen så kom det en sån där som skjuter äldpilar. och han ropar på en sån där stor fågel, åsså flyger dom runt och gör illa en. och eftersom jag är varg så kan jag inte göra ngt för att skada ngn av dom??? eller ska man bara skita i dom? hur kommer man vidare härifrån?? man ska väl komma ipp till zoras domain eller vart man nu ska?? väldigt taksam för hjälp :) FORT!

Skrivet

då måste slåss mot fågeln för att komma viddare och jag kan ge dig ett tips när du slåss, attackera när fågeln flyger nära marken så når du, och ha det så trevligt på färden till zora's domain senare :P

Skrivet

då måste slåss mot fågeln för att komma viddare och jag kan ge dig ett tips när du slåss, attackera när fågeln flyger nära marken så når du, och ha det så trevligt på färden till zora's domain senare  :P

okej, men det verkar inte gå så vidare bra.. men jag får väl försöka då :) och vad menade du med det dära?? :o haha.. är det svårt å komma dit då lr??

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...