HeartInChains Skrivet 1 Januari 2007 Rapport Skrivet 1 Januari 2007 hej, jag har nu kommit till lake helya och det typ skitlite vatten å så... men sen så kom det en sån där som skjuter äldpilar. och han ropar på en sån där stor fågel, åsså flyger dom runt och gör illa en. och eftersom jag är varg så kan jag inte göra ngt för att skada ngn av dom??? eller ska man bara skita i dom? hur kommer man vidare härifrån?? man ska väl komma ipp till zoras domain eller vart man nu ska?? väldigt taksam för hjälp :) FORT! Citera
Svedda Skrivet 1 Januari 2007 Rapport Skrivet 1 Januari 2007 då måste slåss mot fågeln för att komma viddare och jag kan ge dig ett tips när du slåss, attackera när fågeln flyger nära marken så når du, och ha det så trevligt på färden till zora's domain senare :P Citera
HeartInChains Skrivet 1 Januari 2007 Författare Rapport Skrivet 1 Januari 2007 då måste slåss mot fågeln för att komma viddare och jag kan ge dig ett tips när du slåss, attackera när fågeln flyger nära marken så når du, och ha det så trevligt på färden till zora's domain senare :P okej, men det verkar inte gå så vidare bra.. men jag får väl försöka då :) och vad menade du med det dära?? :o haha.. är det svårt å komma dit då lr?? Citera
Svedda Skrivet 1 Januari 2007 Rapport Skrivet 1 Januari 2007 det får du veta snart, det var midnas idé inte links :P akta bara för fallande sten Citera
zitroz Skrivet 1 Januari 2007 Rapport Skrivet 1 Januari 2007 hej jag bara undrar hur man hjälper ut den som är i lavastenen på botten i zoras domain. Citera
HeartInChains Skrivet 2 Januari 2007 Författare Rapport Skrivet 2 Januari 2007 det får du veta snart, det var midnas idé inte links :P akta bara för fallande sten Du det där gick ju lätt ju ;) Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.