zitroz Skrivet 1 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2007 Som ni förstår är jag i zoras domain jag behöver med att få ut den goron som är i stenen. behöver man vatten bomber hur får man då tag i dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torayami Skrivet 2 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2007 Ja man behöver vatten bomber. Du får tag på dom hoss bombhandlaren i kakariko^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mighty Adam Skrivet 2 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2007 Ja man behöver vatten bomber. Du får tag på dom hoss bombhandlaren i kakariko^^ hehe den stenen minns jag. jag bara gissade på att man skulle spränga bort den, men trodde det inte skulle gå för den va så j*vla stor. men det gick och jag kom vidare :) nu ligger jag i det där sand templet eller vad man ska kalla det. har mastersword och hylian shield, väldigt soft B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 4 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2007 Ja man behöver vatten bomber. Du får tag på dom hoss bombhandlaren i kakariko^^ Eller i kistor utplacerade lite varsomhelst ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.