zitroz Skrivet 1 Januari 2007 Rapport Skrivet 1 Januari 2007 Som ni förstår är jag i zoras domain jag behöver med att få ut den goron som är i stenen. behöver man vatten bomber hur får man då tag i dem. Citera
Torayami Skrivet 2 Januari 2007 Rapport Skrivet 2 Januari 2007 Ja man behöver vatten bomber. Du får tag på dom hoss bombhandlaren i kakariko^^ Citera
Mighty Adam Skrivet 2 Januari 2007 Rapport Skrivet 2 Januari 2007 Ja man behöver vatten bomber. Du får tag på dom hoss bombhandlaren i kakariko^^ hehe den stenen minns jag. jag bara gissade på att man skulle spränga bort den, men trodde det inte skulle gå för den va så j*vla stor. men det gick och jag kom vidare :) nu ligger jag i det där sand templet eller vad man ska kalla det. har mastersword och hylian shield, väldigt soft B) Citera
PussyCat Skrivet 4 Januari 2007 Rapport Skrivet 4 Januari 2007 Ja man behöver vatten bomber. Du får tag på dom hoss bombhandlaren i kakariko^^ Eller i kistor utplacerade lite varsomhelst ;) Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.