PussyCat Skrivet 4 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2007 de stor företagen säljer visst stylusar, jag har sett det iaf Menar du typ OnOff, El Giganten, Maxi (Man kan inte tro det men de säljer faktiskt konsoller) m.m..?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 4 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2007 aa typ dem ja, och de säljer stylusar, har gjort iaf Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
skate_1986 Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2007 Fast ett tips för den lite ekonomiska nissen. Skipa det dyra fordralet och köp istället en rulle självhäftande bokplast(klar) för typ 10 spänn på bokhandeln eller någon annan affär som har sådant. Det har jag gjort med mitt Ds-lite och den ser ut som ny fast den är cirkus 3 mån gammal. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 6 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2007 Fast ett tips för den lite ekonomiska nissen. Skipa det dyra fordralet och köp istället en rulle självhäftande bokplast(klar) för typ 10 spänn på bokhandeln eller någon annan affär som har sådant. Det har jag gjort med mitt Ds-lite och den ser ut som ny fast den är cirkus 3 mån gammal. Då känns det som skolan. :\ Jag har kollat på El Giganten och de har inga )= Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 6 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2007 Har du garanti kvar så kan du väl fråga i affären du köpte det i :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 6 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2007 några som har stylusar är Webhallen, direktlänk: Lite stylus - Vit, Lite stylus - Svart (nästa leverans 07-02-28) de kostade 99 kr båda två men jag hittar inte billigare nån annanstans :blink: om du har en vanlig DS så finns det ett 3-pack för 69 kr (en genomskinlig/vit, en gul och en röd): DS stylus :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 7 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2007 några som har stylusar är Webhallen, direktlänk: Lite stylus - Vit, Lite stylus - Svart (nästa leverans 07-02-28) de kostade 99 kr båda två men jag hittar inte billigare nån annanstans :blink: om du har en vanlig DS så finns det ett 3-pack för 69 kr (en genomskinlig/vit, en gul och en röd): DS stylus :) Kan man andvända DS Lite stylusar på vanliga DS..?? Jag menar kan man ha de i pennfacket..?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 7 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2007 nä eftersom DS Lite stylusar är bredare och lite lite längre bör dem inte gå ner där :) men om du ska ha vanliga DS stylusar så köp det där tre packet för 69 kr! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lill_tito Skrivet 7 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2007 EB Games tre för 79 plus finger pekare. Gallerian, T-centralen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
klister92 Skrivet 8 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2007 MEn det finns på game och ebgames medmera. det Finns ju överallt. i varje spelbutik Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 9 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2007 http://www.discshop.se/shop/prod_category....ite=games&&ref= Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 28 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2007 Kom på att jag hade en ny liggande i Nintendogs förpackningen. xD Så jag köper nya när den också blir utsliten. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg