HeartInChains Skrivet 2 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2007 (redigerat) hej, jag ska nu samla tårar genom att döda insekter.. och nu har jag letat i zoras domain och lite överallt.. och jag har hittat alla förutom två! dom två sista kan jag inte hitta?? och när jag tittar på kartan så finns dom inte äns med..då måste dom ju vara på ngt ställe där jag alldrig varit.. men vartfaan då?? ah väldigt taksam för hjälp :P Snälla hjäääälp!! :( Redigerat 2 Januari 2007 av HeartInChains Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 2 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2007 Minns inte om det var två, men den sista får man iaf när man dödat ett STORT kryp i Lake Hylia. När du tar den näst eller tredje sista (minns inte exakt) kommer Midna att upptäcka någonting vid Lake Hylia. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HeartInChains Skrivet 2 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2007 Minns inte om det var två, men den sista får man iaf när man dödat ett STORT kryp i Lake Hylia. När du tar den näst eller tredje sista (minns inte exakt) kommer Midna att upptäcka någonting vid Lake Hylia. Okej, tack så mkt.. det ska jag försöka med :) men det går inte iaf.. och jag får damp snart!!!! det finns ju ingenstans??? har ju letat överallt.. behöver värkligen hjälp :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 2 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2007 Jag hade samma problem när jag låg där! Dom som jag inte hittade fann jag lätt. Den ena var i Zoras Domain(ute) alltså om man använde Z grejen och L-target på Midna så kunde jag nå 1 som var väldigt högt uppe i Zoras Domain. Ett tips, warpa till Zoras Domain, gå ut från rummet och gå fram nära vattenfallet men inte neråt. Sätt på Sense och lefta efter flygande saker, dom syns lätt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 2 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2007 Har för mig att den jag tog näst sist var i Hyrule Castle Town, någonstans i Telmas bar om jag minns rätt. Skadar inte att kolla där i alla fall. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 2 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2007 Har för mig att den jag tog näst sist var i Hyrule Castle Town, någonstans i Telmas bar om jag minns rätt. Skadar inte att kolla där i alla fall. ;) Just det! Glömde den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poo360occu Skrivet 3 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2007 den nästsissta e i hyrule casle town o den sista e i lake hylia! Fråga non som vet var man hitar hooken på TP? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HeartInChains Skrivet 8 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2007 den nästsissta e i hyrule casle town o den sista e i lake hylia! Fråga non som vet var man hitar hooken på TP? okej, men jag förstår inte var i lake hylia?? men det fixar sig nog :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 14 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2007 När man ser den kommas fram på kartan ska du då till Lake Hylia när du e där så ska du simma ut till plattformarna i vattnet så kommer den upp och då kan du döda den med hjälp av kraftfältet och vanliga attacker. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg