HUHEUEHEUEHUH Skrivet 2 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2007 Jag spelar smackdown ganska mycket det är smackdown 2005. Jag spelar säsonger men nu ska jag göra en egen wrestlare, och jag är klar med den men det är en sak som fattas...Hur han ska slåss. Alla som jag har gjort slåss likadant hur ska man göra för att dom ska wrestla bättre. Kan ni komma med förslag eller nått, jag vill ha kombinationer som skadar mycket på en motståndare när man är 100% stark så vad säger ni? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SaMiii Äger Danne Skrivet 19 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2007 Jag spelar smackdown ganska mycket det är smackdown 2005. Jag spelar säsonger men nu ska jag göra en egen wrestlare, och jag är klar med den men det är en sak som fattas...Hur han ska slåss. Alla som jag har gjort slåss likadant hur ska man göra för att dom ska wrestla bättre. Kan ni komma med förslag eller nått, jag vill ha kombinationer som skadar mycket på en motståndare när man är 100% stark så vad säger ni? Alltså, om du spelar Smackdown! vs. RAW, så är det bara att gå till " Create " på huvudmenyn, och ta " Create a move set " och väljer alla grapples, och allt du vill. Själv har jag en gubbe som är max på allt och har väldigt speciella moves. Vill du ha nya Finisher Moves, kan du köpa dem på Shopzone. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg