Johkie Skrivet 2 Januari 2007 Rapport Skrivet 2 Januari 2007 Asså jag har bara kört tills roxas får veta att de var inte meningen att han skule bli till lr nått sånt. asså 90% har ju varit film, kommer de alltid va så? ja vill ju börja köra med sora, goofy och donald
ajar Skrivet 2 Januari 2007 Rapport Skrivet 2 Januari 2007 Innan du kommer ifrån Twilight Town är det mycket filmer som måste ses för att förstå, men när du kommit därifrån blir det inte lika mycket. Bara lite i början. Ha tålano hel enkelt!
Johkie Skrivet 3 Januari 2007 Författare Rapport Skrivet 3 Januari 2007 mm, märkte de men de är fortfarande rätt mycket fim
DarKElitE Skrivet 3 Januari 2007 Rapport Skrivet 3 Januari 2007 men det e ju fortfarande sonys bästa spel! Tycker jag
ajar Skrivet 3 Januari 2007 Rapport Skrivet 3 Januari 2007 Bara så du vet är det inte Sony som gör KH-spelen utan Square Enix och Disney Interactive.
Johkie Skrivet 4 Januari 2007 Författare Rapport Skrivet 4 Januari 2007 nämn nått mer som du vet do har gjort
IceSpyro Skrivet 4 Januari 2007 Rapport Skrivet 4 Januari 2007 Jag tycker spelet är värdelöst... För jag klarade ut detta på 2 dagar... spelade 3 timmar per dag.. Jag blev väldigt besviken på detta spel:(
Johkie Skrivet 5 Januari 2007 Författare Rapport Skrivet 5 Januari 2007 då är du inget KH f*n.... även om man klarar ut de på 2 dar så får man ju jävligt kul dom 2 darna, lr hur
Cryo Skrivet 6 Januari 2007 Rapport Skrivet 6 Januari 2007 Ice Spyro snackar skit.. Man kan inte klara ut spelet på sammanlagt 6 timmar.. Enbart tiden då man är roxas är nästan 6 timmar.. (alltså tar det nästan 6 timmar innan man blir sora) sen har man en väldigt massa världar att klara också.. jag har klarat allt som går att klara och har spelar i 55 timmar.. men då hade jag också klarat det en gång innan så jag visste vad jag skulle göra.
Pelleelle Skrivet 6 Januari 2007 Rapport Skrivet 6 Januari 2007 Jag har också spelat i 55 timmar(på beginner mode) och klarat allt. Men det tog mig bara 3 dar att klara xemnas på standard(jag körde nästan dygnet runt xD)
IceSpyro Skrivet 6 Januari 2007 Rapport Skrivet 6 Januari 2007 Jag är visst ett KH-f*n... Jag har alla KH som har släppts.. Men var äkta besviken på KH2
Rekommendera inlägg