Johkie Skrivet 2 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2007 Asså jag har bara kört tills roxas får veta att de var inte meningen att han skule bli till lr nått sånt. asså 90% har ju varit film, kommer de alltid va så? ja vill ju börja köra med sora, goofy och donald Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 2 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2007 Innan du kommer ifrån Twilight Town är det mycket filmer som måste ses för att förstå, men när du kommit därifrån blir det inte lika mycket. Bara lite i början. Ha tålano hel enkelt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johkie Skrivet 3 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2007 mm, märkte de men de är fortfarande rätt mycket fim Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarKElitE Skrivet 3 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2007 men det e ju fortfarande sonys bästa spel! Tycker jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 3 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2007 Bara så du vet är det inte Sony som gör KH-spelen utan Square Enix och Disney Interactive. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarKElitE Skrivet 4 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2007 o men då är det dems bästa spel! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johkie Skrivet 4 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2007 nämn nått mer som du vet do har gjort Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IceSpyro Skrivet 4 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2007 Jag tycker spelet är värdelöst... För jag klarade ut detta på 2 dagar... spelade 3 timmar per dag.. Jag blev väldigt besviken på detta spel:( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johkie Skrivet 5 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2007 då är du inget KH f*n.... även om man klarar ut de på 2 dar så får man ju jävligt kul dom 2 darna, lr hur Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cryo Skrivet 6 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2007 Ice Spyro snackar skit.. Man kan inte klara ut spelet på sammanlagt 6 timmar.. Enbart tiden då man är roxas är nästan 6 timmar.. (alltså tar det nästan 6 timmar innan man blir sora) sen har man en väldigt massa världar att klara också.. jag har klarat allt som går att klara och har spelar i 55 timmar.. men då hade jag också klarat det en gång innan så jag visste vad jag skulle göra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 6 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2007 Jag har också spelat i 55 timmar(på beginner mode) och klarat allt. Men det tog mig bara 3 dar att klara xemnas på standard(jag körde nästan dygnet runt xD) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IceSpyro Skrivet 6 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2007 Jag är visst ett KH-f*n... Jag har alla KH som har släppts.. Men var äkta besviken på KH2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg