dalslund Skrivet 2 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2007 Tjoooo ;) Jag söker någon som kan fixa vent , public , war server till min klan. Antigen 1.6 Cz eller både och ni behöver inte göra allt ni kanske bara kan fixa en sak i såfall vore jag tacksam ;) Svara ifall ni kan eller ej kan ni e ge tips om ställen jag kan fixa då . . . . OBS! hälst gratis ;) Mer info [email protected] :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
goat Skrivet 3 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2007 jag vill också ha hjälp med å öppna en privat vet server. (2.1)med pw å allt. skicka gärna PM :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dalslund Skrivet 3 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2007 jag vill också ha hjälp med å öppna en privat vet server. (2.1)med pw å allt. skicka gärna PM :P Jaa du kan ladda ner en vent server på brutalcs tillfäliga filarkiv. http://www.brutalcs.nu/index.php?showtopic=17028&hl=filarkiv :gitarr: Bara det jag har för kostig port för att ha den på datorn :/ så där har du länken lycka till :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg