Gäst Youx Skrivet 2 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2007 Jag skaffade liero här från fuska men jag packade upp det & dubbel klicka då kom det upp en svart liten ruta sen hände inget! men jag kan öppna Liero editor eller va den hete Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 2 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2007 Har samma problem, laddade ner det från ett annat ställe och vips! det funka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bf2-nörden-Niclas Skrivet 3 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2007 (redigerat) Du har väll förstås winows xp? Hade samma problem och den här länken fick igång liero: http://www.kgivler.com/liero/faq.php#xphow Det jag gjorde var att gå in på egenskaper över liero.exe som bilden visar och läggde till tecknen " och /n Då funkade spelet :) Redigerat 3 Januari 2007 av Bf2-nörden-Niclas Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 3 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2007 Så kan man göra men då får man inget ljud. Skaffa Liero X-treme istället, där kan man köra online mot en massa andra, plus att det är snyggare grafik och banor. http://lxalliance.net/lierox/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bf2-nörden-Niclas Skrivet 3 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2007 Ja, liero xtreme är bättre. Kör det istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 3 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2007 Haha ni klarar väl er utan Liero :D ? Det usger ju TOTALT :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Nice-Mupp Skrivet 4 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2007 Haha ni klarar väl er utan Liero :D ? Det usger ju TOTALT :) liero är BARA roligt när man kör multiplayer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hammmar Skrivet 4 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2007 sen kan ni googla lite på banor och moddar som gör det hela roligare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.