Hoppa till innehåll

Hur Avinstallerar Man Internet Explore?


Gäst trunks_

Rekommendera inlägg

Gäst trunks_

Kontrollpanelen => Lägg till eller ta bort program => Markera Internet Explorer => Ta bort.

Hur enkelt som helst!

 

deustom tror jag när den e med på listan ede e bara om man vill avinstallera verisionen om man har en ny men jag gick har den gamlaste åååh vill ta bort skiten!

 

snälla hjälp mig får massa popups men snälllllllla någon :angry: :(

 

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅhhhhhhhhhhh :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst DonKeN

Ni vet väl att det är en massa grejer på Internet som bara funkar med Internet Explore. Finns en massa källkoder Firefox inte stödjer, så ha kvar Internet Explore.

Jag har iallafall inte raderat IE Explore eftersom ibland behöver man den.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst trunks_

Ni vet väl att det är en massa grejer på Internet som bara funkar med Internet Explore. Finns en massa källkoder Firefox inte stödjer, så ha kvar Internet Explore.

Jag har iallafall inte raderat IE Explore eftersom ibland behöver man den.

 

 

Jag kan ju inte bara sitta o glå på såfort man klickar en länk t ex google.se så kommer de två popups en med sex och en med mobil reklam ooooooooooh

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst DonKeN

Ni vet väl att det är en massa grejer på Internet som bara funkar med Internet Explore. Finns en massa källkoder Firefox inte stödjer, så ha kvar Internet Explore.

Jag har iallafall inte raderat IE Explore eftersom ibland behöver man den.

 

Det är ju ditt problem att du går in i google så kommer det popups. Dessutom är inte allting IE fel, du behöver brandvägg och antivirus, igentligen. Man kommer undan virus lätt med IE om man vet vad man sajtar!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst AntonJ3000

Jag får aldrig popuper och använder internet ,jag har typ kört på den här installationen många månader. Använder Internet Explorer 7 +NOD32+NVIDIA Firewall,och det funkar hur bra som helst? ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst trunks_

Ni vet väl att det är en massa grejer på Internet som bara funkar med Internet Explore. Finns en massa källkoder Firefox inte stödjer, så ha kvar Internet Explore.

Jag har iallafall inte raderat IE Explore eftersom ibland behöver man den.

 

SOFTAA ALIIHOP HAR NORTON ANTIVIRUS OCH HAR AD-AWARE SE PERSONAL (TILL POPUPS) OCH SUPER POPUP BLOCKER.. FÅR FORTFARNDE POPUPS MEN STRUNT SAMMA FORMATERAR NJU EMDÅ OM DATORN NU :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...