Gäst trunks_ Skrivet 3 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2007 Kontrollpanelen => Lägg till eller ta bort program => Markera Internet Explorer => Ta bort. Hur enkelt som helst! deustom tror jag när den e med på listan ede e bara om man vill avinstallera verisionen om man har en ny men jag gick har den gamlaste åååh vill ta bort skiten! snälla hjälp mig får massa popups men snälllllllla någon :angry: :( ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅhhhhhhhhhhh :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 3 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2007 Ni vet väl att det är en massa grejer på Internet som bara funkar med Internet Explore. Finns en massa källkoder Firefox inte stödjer, så ha kvar Internet Explore. Jag har iallafall inte raderat IE Explore eftersom ibland behöver man den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst trunks_ Skrivet 3 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2007 Ni vet väl att det är en massa grejer på Internet som bara funkar med Internet Explore. Finns en massa källkoder Firefox inte stödjer, så ha kvar Internet Explore. Jag har iallafall inte raderat IE Explore eftersom ibland behöver man den. Jag kan ju inte bara sitta o glå på såfort man klickar en länk t ex google.se så kommer de två popups en med sex och en med mobil reklam ooooooooooh Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 4 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2007 Ni vet väl att det är en massa grejer på Internet som bara funkar med Internet Explore. Finns en massa källkoder Firefox inte stödjer, så ha kvar Internet Explore. Jag har iallafall inte raderat IE Explore eftersom ibland behöver man den. Det är ju ditt problem att du går in i google så kommer det popups. Dessutom är inte allting IE fel, du behöver brandvägg och antivirus, igentligen. Man kommer undan virus lätt med IE om man vet vad man sajtar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst data-typen Skrivet 4 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2007 IE är helt fastklamrat i windows och går inte att ta bort. om man går till lägga till/ta bort pogram så tas bara ikonerna bort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CruseffLink Skrivet 4 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2007 Asså ladda ner nåt antivirus på download.com och sök hela datorn på malaware keyloggers ad-wares och spywares ^^ Det var så på min gamla PC Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 4 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2007 Jag får aldrig popuper och använder internet ,jag har typ kört på den här installationen många månader. Använder Internet Explorer 7 +NOD32+NVIDIA Firewall,och det funkar hur bra som helst? ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst trunks_ Skrivet 4 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2007 Ni vet väl att det är en massa grejer på Internet som bara funkar med Internet Explore. Finns en massa källkoder Firefox inte stödjer, så ha kvar Internet Explore. Jag har iallafall inte raderat IE Explore eftersom ibland behöver man den. SOFTAA ALIIHOP HAR NORTON ANTIVIRUS OCH HAR AD-AWARE SE PERSONAL (TILL POPUPS) OCH SUPER POPUP BLOCKER.. FÅR FORTFARNDE POPUPS MEN STRUNT SAMMA FORMATERAR NJU EMDÅ OM DATORN NU :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.