💬
Logga in
Fuska.se

Lite Nyheter Kring Gruppforumen

26 svar · startad

Kan man ha flera gruppikoner, eller bara en?

tror man bara kan ha en

Nivå 11 · Veteranfuskare Karamellkungen
↗ till inlägget

jag tycker att dom kunde vara  typ 15*70 och dolphin det ska ju kosta lite tycker jag annars skulle det ju finnas typ 100 gruppforum och då skulle det ju inte vara någe speciellt att ha ett

Varför måste allting handla om status? Varför inte satsa på mer kvantitet, desto fler GF det finns, desto större är chansen att man hittar ett man verkligen tycker om.

@admin: Jo men som sagt, alla är inte så bra på att sprida extralänken. Och för mig tar det tre kvart eller upp till en timme att få 60 - 100 unika klick. Dom som vill tipsa, dem har säkerligen ett liv också.

Senast ändrad:

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

jag tycker att dom kunde vara  typ 15*70 och dolphin det ska ju kosta lite tycker jag annars skulle det ju finnas typ 100 gruppforum och då skulle det ju inte vara någe speciellt att ha ett

Håller med Dolphin allt här på fuska är så status inriktat. Vilket gör att allt blir omölig pga bland annat jätte höga fm priser för exakt allt på sidan. Och bara för att det är få GF:s betyder ju det inte att dom som har råd till GF:s gör ett bra GF därför vore det bättre om det fanns fler att välja på.

Nivå 5 · Fuskare

Yeeha detta var jag som föreslog, trevligt att detta trädit i slag hihi :wub:

Bra sagt Dolphin ännu en grej jag klagat på, att fuska.se mer blivit en status sida istället för en spelsida.

4 Jan 2007
Nivå 11 · Veteranfuskare

Riktigt bra idé det här med gruppikonerna. Sidan blir ju bara bättre och bättre! :)

Nivå 11 · Veteranfuskare

Håller med Ripto på den punkten.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in