💬
Logga in
Fuska.se

Lite Nyheter Kring Gruppforumen

26 svar · startad

Nivå 41 · Överlegend Bossen Admin
Trådstartare #1

Gruppikoner

Äger du ett gruppforum så kan du ladda upp en gruppikon på 65x11px. Dina medlemmar kan sedan gå in på "sina inställningar" och trycka på "Ändra gruppikon". Gruppikonen visas sedan bredvid varje inlägg man skriver samt i profilen.

Förlängning 50 dagar

Numera så kan man även förlänga sitt forum 50 dagar framåt mot tidigare 25 dagar.

Förlängningar 25/50 dagar

Innan kunde enbart ägaren av ett forum förlänga det. Nu kan alla förlänga ett gruppforum, även om det inte ägs av en själv. Enda undantaget är om gruppforumet är dolt. Då kan enbart ägaren förlänga det.

Varning en vecka innan

I fall ett gruppforum är på väg att gå ut så skickas ett varnings PM ut till gruppägaren.

Nivå 7 · Fuskare

Ja, är det bara ägaren som kan ändra ikonen?

[Edit] Oj, såg att ägaren bara kan det.

Senast ändrad:

Nivå 10 · Veteranfuskare

Trevligt, trevligt.

Nu ska medlemmarna i Small Japan punga ut lite för Gruppikon. ;P

Nivå 11 · Veteranfuskare Karamellkungen

Detta var bra förbättringar utav gruppforumen. Det enda som är synd är att föremålen är så dyra.

Nivå 9 · Veteranfuskare

Trevligt. :)

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Detta var bra förbättringar utav gruppforumen. Det enda som är synd är att föremålen är så dyra.

Dyra?

Ska man vara exklusiv så får man betala för det. (:

Nivå 11 · Veteranfuskare

Skönt med lite nyheter kring gruppforumen. Det där med gruppikonen är ganska coolt.

Riktigt bra förbättringar, inte presis för att jag har ett gf men det e ju alltid bra att veta ;) .

fatta inte var dte gratis för gruppägaren att skaffa gruppikon

↗ till inlägget

Hur då? Det är omänskliga priser.
Nivå 7 · Fuskare

Jag är med i både CHatthörnan och Zephyr men kan inte se någon av ikonerna. Måste man göra någon inställning eller nåt?

pocahontas du måsdte gå till mina inställninga gruppforums ikon sen finns det att välja på där

Trådstartare #13
↗ till inlägget

Även om det är du som äger gruppforumet så är det ju inte meningen att du skall betala det själv i så fall. Ordna en insamling bland gruppmedlemmarna så går det fort att få ihop summan.

Alla gruppforum och föremål bygger på att alla som är del av gruppforumet skall vara med och betala och det är därefter priserna är satta.

↗ till inlägget

Det kan jag förstå, men det är inte så många medlemmar som är rika på fuska mynt här på fuska. Sedan vill inte alla lägga ut flera hundra fuska mynt på ett GF, sedan är inte alla aktiva i ett GF. Vissa kanske sparar till annat, så det går inte i hop sig.

Speciellt när ägaren till GF:et måste köpa till fler platser och gruppikon, för att förbättra sitt GF. Jag tycker inte ens att det borde kosta, man ska kunna ha hur många medlemmar som helst i sitt gruppforum, så dessa ”fler platser” föremålen gillar inte jag. De kostar mycket och man får bara 5 platser mer.

Varför måste GF vara begränsade? Desto fler desto roligare är det ju.

Senast ändrad:

Nivå 8 · Veteranfuskare

Gruppikonen kanske kunde vara lite större på höjden? Det går knappt att få till något när den är så liten.

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Vi säger att du är med i ett GF med 25 platser.

Var och en betalar 300 FM, vips så har du råd!

↗ till inlägget

Men som sagt, tror du alla är villiga att betala summan? Det ska vara gratis och fritt att vara medlem i ett gruppforum. Sedan har inte alla 300 fuska mynt och några andra kanske sparar till andra föremål i affären.

Visst man kan ju skicka in nyheter och sådant för att få sitt GF att snurra, men till sist så tröttnar man på att skicka in nyheter.

Trådstartare #18

Dolphin finns mycket mer sätt än att skicka in nyheter och så. Kolla in extralänken och be dem i gruppforumet hjälpa dig genom att tipsa sina vänner om din extralänk? Är ni 25 så räcker det att varje person får ihop 60 UK och ni är uppe i 1500 UK och kan växla in dessa till FM.

Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Gruppikonen kanske kunde vara lite större på höjden? Det går knappt att få till något när den är så liten.

jag tycker att dom kunde vara typ 15*70 och dolphin det ska ju kosta lite tycker jag annars skulle det ju finnas typ 100 gruppforum och då skulle det ju inte vara någe speciellt att ha ett

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in