Andres1 Skrivet 3 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2007 :) Finns det ett fusk om hur man får alla parker som man kan köra med utan att vara färdig med en? Många säger att det fanns ett fusk som gör att man får alla på direkten. Om någon kan ett fusk om det, så kan ni snälla berätta mig om HUR man gör det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fuskisbuskis Skrivet 18 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2007 du behöver bara bli entrepenör för att få köra en ny park själv har jag bara tre parker kvar att låsa upp :) :D så enkelt är det!!!!!!!!!!!11 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bf2-nörden-Niclas Skrivet 19 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2007 Ladda ner spar-filer så är alla baner upplåsta. Jag hittade sådant på någon hemsida och laddade ner det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fuskisbuskis Skrivet 9 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2007 Kommer du ihåg vilken hemsida du laddade ner sparfilerna ifrån?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gripen Skrivet 9 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2007 Här! Där finns mycket grejer ! =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.